Aan het laden...
Een moment a.u.b.

CheapTickets.nl plaatst klanten in de cockpit

Voor een middag op de stoel van de manager

Amsterdam, 3 januari 2014 – Zo’n twintig klanten van CheapTickets.nl konden vandaag voor een halve dag plaatsnemen op de stoel van de manager. Tijdens de zogenoemde ‘Klant in de Cockpit’-middag waren zij voor even ‘in control’, en kregen de gelegenheid om hun ervaringen te delen en mogelijke verbeterpunten aan te geven als het gaat om de dienstverlening. “Dat heeft leuke, maar vooral ook bruikbare inzichten opgeleverd”, aldus Maaike Kammerman, Brandmanager bij CheapTickets.nl.

“Bij alles wat we doen, staan onze klanten centraal. Logisch dat we juist van hen willen weten wat goed en minder gaat in het boekingsproces. En dan niet online, maar in een persoonlijk gesprek op het hoofdkantoor in Amsterdam. Zo kunnen we samen een nog betere koers bepalen. Vandaar deze klantmiddag”, aldus Kammerman.

Klanten in de Cockpit; gouden bron aan informatie

Tijdens de eerste editie van de ‘Klant in de Cockpit’-middag, die vanaf nu enkele keren per jaar zal worden gehouden, kregen de klanten enkele cases voorgelegd. Ze hebben allerlei vragen beantwoord, waaronder: wat zou je verbeteren aan de dienstverlening, hoe boek en zoek je een vliegreis, auto of hotelkamer, welke informatie als het gaat om een reis is nu nog onderbelicht, wat vind je van de nieuwe functionaliteiten op de website? Kammerman: “Dergelijke middagen leveren een gouden bron aan informatie op. Zo kunnen we onze dienstverlening nog beter op de wens van de klant inrichten. De deelnemers ontvingen bovendien een mooie goodiebag en een reischeque. Voor allemaal dus een win-win-situatie.”

Meer informatie is terug te vinden op www.cheaptickets.nl/klantindecockpit. Hier kunnen klanten zich ook opgeven voor toekomstige klantmiddagen.

Klantenservice
CheapTickets.nl