Aan het laden...
Een moment a.u.b.
Ben je ontevreden over de service van CheapTickets.nl? Of heb je juist een suggestie die onze website kan verbeteren? Laat het ons weten! Want zo werken wij elke dag weer aan een stukje verbetering van onze service.
We werken hard om onze bereikbaarheid te verbeteren. Onze klantenservice is het snelst bereikbaar via Facebook Messenger tijdens kantooruren. Als je een vraag hebt over je boeking ontvangen we daar graag een privebericht met je boekingsnummer. Een antwoord op een email duurt helaas vaak langer. Bekijk onze meest recente contact opties.
Je kunt je klacht over een luchtvaartmaatschappij bij ons indienen. Omdat wij als tussenspersoon dienen, zijn we niet aansprakelijk voor de diensten en services van de airline. Vanzelfsprekend zullen wij er daarbij wel voor zorgen dat jouw klacht wordt behandeld bij de betreffende luchtvaartmaatschappij. Sommige airlines acccepteren alleen klachten als deze door de klant zelf worden ingediend. Je krijgt hier dan bericht over na het indienen van je klacht.
Heb je een claim op basis van EG verordening voor compensatie bij instapweigering? Of te maken met vertraging of annulering van vluchten? Dan dien je je rechtstreeks tot de luchtvaartmaatschappij zelf te richten.
Je kunt je klacht over een hotel niet bij ons indienen. Omdat wij als tussenspersoon dienen, zijn we niet aansprakelijk voor de geboden diensten en services van het hotel. Je kunt je klacht indienen bij Hotelbeds of bij Booking.com, afhankelijk van waar je boeking ondergebracht is.
Je kunt je klacht over een huurauto niet bij ons indienen. Omdat wij als tussenspersoon dienen, zijn we niet aansprakelijk voor de geboden diensten en services van het autoverhuurbedrijf. Je kunt je klacht indienen bij Cartrawler door een mail te sturen naar [email protected].