Aan het laden...
Een moment a.u.b.

CheapTickets.nl hoofdsponsor Beachvolleybal Team Nederland

Den Haag, 5 maart 2014 - Beachvolleybal Team Nederland (BTN) heeft een nieuwe trotse hoofdsponsor: CheapTickets.nl zal tot en met 31 december 2015 op de broek van alle Oranje beachvolleybalteams prijken. De marktleider in de online reisbranche verbindt zich voor die periode eveneens als partner aan het Beach Volleyball Circuit, het grootste recreatieve beachvolleybalcircuit van Europa, georganiseerd door Overal Zand. Dit werd vandaag tijdens een persconferentie in de Haagse Nieuwspoort bekend gemaakt door Michel Everaert, Programmadirecteur 2015 van de Nevobo.

Beachvolleybal Team Nederland opereerde voorheen onder de naam Beach Team Holland. Die naam bleek echter de lading niet helemaal te dekken. De term “Team” in de nieuwe merknaam onderstreept nog altijd de kracht van het geheel van management, coachpoule en teams binnen BTN.

De goede prestaties van Beachvolleybal Team Nederland, waaronder het wereldkampioenschap van Alexander Brouwer en Robert Meeuwsen, de groei en de potentie van de sport zijn ook CheapTickets.nl niet ontgaan. ,,Voor ons is dit een goede gelegenheid om lokaal en landelijk bij te dragen aan de ontwikkeling en populariteit van beachvolleybal. Dat we voor elkaar hebben gekozen, is niet zo vreemd. Beachvolleybal is sterk verbonden met zon, strand en vakantie. Elementen die wij binnen onze branche natuurlijk als geen ander kennen. Daarnaast vindt het WK Beachvolleybal 2015 in Nederland plaats. Een extra mogelijkheid om het beachvolleybal in het algemeen en de nationale ploeg in het bijzonder te ondersteunen”, aldus Maaike Kammerman, Brandmanager CheapTickets.nl.

"Voor een sport waarin de nationale teams zo vaak naar alle uithoeken van de wereld vliegen, kan ik me geen betere partner voorstellen dan de grootste online vliegreisagent van Nederland", zegt Everaert over het partnership met CheapTickets.nl. "We zijn blij met de steun van CheapTickets.nl. Het is een bekende en gerenommeerde speler in de reisbranche die heeft bewezen, via sponsoring van andere sportclubs en -bonden, sport een warm hart toe te dragen. Samen willen we richting het WK 2015 de groei van het beachvolleybal verder uitbreiden. Als ons team daar goed presteert, is dit een mooie motivatie voor de jeugd en kunnen we, met steun van CheapTickets.nl, verder bouwen aan de toekomst van het beachvolleybal in Nederland."

Over Beachvolleybal Team Nederland

Beachvolleybal Team Nederland is hét topsportprogramma voor beachvolleybal in Nederland onder leiding onder leiding van een professioneel team van coaches en stafleden. De beste beachvolleybal top- en jeugdteams van Nederland maken deel uit van Beachvolleybal Team Nederland en behoren tot de wereldtop of hebben als doel daartoe te gaan behoren. Het talentenprogramma van BTN draagt bij aan de ambitie om beachvolleybal in Nederland op internationaal en Olympisch niveau te brengen en te behouden.

Klantenservice
CheapTickets.nl